«Квитанція прийому замовлення» є документом на пред’явника. У разі втрати квитанції , щоб уникнути непорозумінь, клієнт повинен якомога швидше проінформувати про це сервісний центр, для того, щоб забрати виріб з ремонту без квитанції, клієнту достатньо пред’явити документ (паспорт або водійське посвідчення), що підтверджує особу власника та написати коротку заяву, адресовану представнику сервісного центру.
У разі виникнення спірних ситуацій, в гарантійному ремонті може бути відмовлено у разі недотримання замовником правил експлуатації, викладених в керівництві користувача або в гарантійному талоні.
При періодичному характері заявленої несправності початком робіт по її усуненню вважається день прояву несправності в сервісному центрі.
Ремонт проводиться протягом 7 днів з моменту прийому виробу в ремонт при наявності необхідних запчастин. При необхідності замовлення запчастин термін ремонту (обслуговування) виробу може бути подовжений до 25 днів і більше за погодженням з клієнтом, в т.ч. і усному (по телефону).
Терміновий ремонт проводиться у строк від 30 хв. До 9 годин (в залежності від складності ремонту) Терміновий ремонт, а також ремонт у вихідний день або в неробочий час проводиться за додаткову плату, яка становить 30% від загальної вартості ремонту. Ремонт вартістю до 200 грн. здійснюється без погодження з клієнтом.
Виріб за згодою клієнта прийнято без розбирання і перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт згоден з тим, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в виробі при діагностуванні (технічному обслуговуванні), виникли до прийому виробу згідно квитанції замовлення на ремонт. У разі наявності у виробів слідів механічного впливу, потрапляння вологи або сильної засміченості за вихід з ладу виробу, аж до повної втрати працездатності. У тих випадках, коли усунути несправність не надається можливості, виріб повертається в стані, зазначеному вище. У разі відмови клієнта від ремонту, ПК-СЕРВІС не несе відповідальності за стан виробу. При необхідності відновлення програмного забезпечення дані можуть бути втрачені! У разі виконання робіт по заміні сенсора / екрану мобільного телефону, планшета (або ін.. пристрої аналогічного типу), що має не модульну збірку, може призвести до пошкодження сенсора / екрану. Узгодження проведення робіт та отримання підтвердження від клієнта проводиться в усній формі (в т.ч. за допомогою телефонного дзвінка). У разі отримання згоди клієнта на виконання робіт зазначеного типу сервісний центр не несе відповідальності за виникнення ситуацій, обумовлених в момент узгодження.
Зберігання відремонтованого виробу здійснюється безкоштовно протягом 5-ти днів з дня, зазначеного в квитанції. Після закінчення 14-ти днів з власника стягується пеня в розмірі 1% ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ВАРТОСТІ РЕМОНТУ за кожну добу зберігання. Після закінчення 6-ти місяців після проведення ремонту (відмови від ремонту) в разі, якщо клієнт не забрав виріб, то виріб переходить у власність ПК-СЕРВІС в рахунок часткового погашення збитків. Понесених по ремонту і зберігання виробу. У разі відмови від ремонту, клієнт оплачує діагностику в сумі від 100 до 200 грн. в залежності від складності розбирання пристрою і часу, витраченого на перебування несправності. Якщо ремонт не може бути здійснений силами ПК-СЕРВІС діагностика БЕЗКОШТОВНО.